המדריך השלם לקריעת שריר

לפני כשבועיים נגמרה שנת הלימודים, אירוע אותו ציינתי באורגיית רכיבות פרועה. בעקבות ההתנסות הזאת אני גאה להגיש לקהל קוראי הנאמן את המדריך השלם לקריעת שריר.

קיימות דרכים רבות ומגוונות לקריעת שרירים. מדריך זה מתמקד בשיטה אחת שנמצאה בדוקה ומהימנה. השיטה כוללת חמש רכיבות אופני הרים מאתגרות ושני אימוני ספיניניג אגרסיביים. אם אתה בן חמישים ומעלה, חשוב להשלים את כל הפרוצדורה בעשרה ימים לכל היותר.

יום ג': רכיבה רגועה ביער אלונה והר חורשן: 30 ק"מ סינגלים (שבילי הרים צרים ברוחב רוכב אחד).

יום ד': מנוחה.

יום ה': השכמה ב 3:30, נסיעה צפונה, טיפוס להר מירון: חורפיש, בית ג'אן, דרך נוף, שביל הפסגה, ירידה לבית ספר שדה בסינגל ה downhill השחור ללא מגינים, חזרה לחורפיש דרך הסינגל של נחל נרייה. 35 ק"מ, 900 מ' טיפוס. שינה ברמב"ם או בצימר, לפי הצלחתך בשחור.

יום ו': השכמה ב 5:00. על האופניים בבניאס ב 6:30, מטפסים לחרמון. בניאס, נחל סער, עין קנייה, מסעדה, מג'דל שמס, חניון, רכבל, חניון, ירידה בשטח באדום, בקעת מן, נחל ערער, הר שזיף, הר כחל, הר סנאים, נווה אטיב, קלעת נמרוד, נחל סער, בניאס. 50 ק"מ, 1800 מטר טיפוס. שינה בבית או ברכב תוך כדי נהיגה הביתה.

שבת: מנוחה.

יום א': ספינינג, אימון נפח.

יום ב': מנוחה.

יום ג': השכמה ב 4:30, סינגלים בכרמל: בית אורן, נחל כלח, חורשת הארבעים, אנטנה, מחצבה, בקתת היערן, עוספייה, נחל חיק, נחל אורן, בית אורן. 35 ק"מ טכניים, 600 מ' טיפוס.

(הערה: במהלך עשרת ימי הפרוצדורה אסור בשום אופן לבצע מתיחות ושחרורים, שהם הצעד הראשון במדרון חלקלק שסופו ידוע מראש: ניתוח להחלפת מין).

יום ד': מנוחה.

יום ה': ספינינג, אימון נפח.

יום ו': השכמה ב 5:00, רכיבה טכנית ביער בן שמן. טיפוס מדרגות סלע באמבטייה של נחל גמזו, שבירת חצי מהשיניים בקראנק. 10:00: טיפוס טכני תלול עם דרדרת; 10:04:00: שרשרת נתפשת בפלטה האמצעית, התחלת נפילה אחורה ושמאלה למדרון אחורי; 10:04:01: ניסיון אינסנטיקטיבי לבלום את הנפילה עם רגל שמאל מתוחה לגמרי, מגששת באוויר ומחפשת בסיס טוב להתרסקות; שריר התאומים מתארך כמו מיתר שעומד להתפקע; המשך התרסקות; רגל מתיישרת באוויר למקסימום, ברך ננעלת, !!!Puckkk, סיום הפרוצדורה; שריר התאומים נקרע; הרגשה כאילו חטפת כדור מאחורי הקרסול; 10:04:02: touchdown: נפילה עם כל משקל הגוף על הקרסול האומלל. 10:04:03: הרגל מקופלת על הרצפה, אתה מקופל מעליה, האופניים נופלות על שניכם.

יום א': אורטופד, אולטראסאונד, אורטופד. חודש מנוחה ואחר כך נראה. באסה. זמן לקשקש בבלוג.

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה יומן רכיבות אופני הרים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על המדריך השלם לקריעת שריר

  1. אסתי הגיב:

    רק מהקריאה התעייפתי נוראות.
    מה שכן, אתה יכול לכתוב פרק המשך לאשה בורחת מבשורה של גרוסמן. כאילו למה רק שביל ישראל ולמה רק ברגל? המסלולים שלך נראים לי שווים עוד יותר.
    (בעיקר אקורד הסיום כמובן)

  2. אלירם הגיב:

    אאוץ'
    בהחלט נראה כואב. בפעם הבאה נסה להפעיל קשרים כדי שישבצו אותך בקבוצת הביקורת שיושבת בצימר כל היום ורק רוכבת לצרכניה וחזרה לפנות ערב.

  3. שושי הגיב:

    ונשמח אם תכתוב

  4. ישי הגיב:

    תמיד אמרתי שהחופש מסוכן לילדים.

    ללא מסגרת, הם מתחילים להשתולל. זה יגמר רע…

  5. אבי הגיב:

    ארבעה וולטרן, ואתה שוב קופץ בישיבה.

    תרגיש טוב, וטוב שאתה כאן.

  6. אורי הגיב:

    ממש כך, מתיחות בסוף רכיבה מזכות אותך במבטי "לא ידעתי שאתה כזה" או אתה רציני עם המתיחות האלו

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s